І ЗАСІДАННЯ
Тема. Освіта
України в умовах дії правового режиму воєнного
стану
«Освіта породжує довіру.
Довіра породжує надію.
Надія
породжує мир».
Конфуцій
Форма
проведення. Педагогічне коло
Мета. Вивчити основні нормативні документи, що регламентують функціонування початкової школи; обговорити виконання плану роботи методичного об’єднання за 2022-2023 н. р. та затвердити план роботи на 2023-2024 н. р.; розглянути методичнірекомендації щодо проведення першого уроку; проаналізувати навчальні програми, підручники, зошити, календарні плани та класні журнали.
1. |
Аналіз роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів та вихователів
ГПД за попередній 2022-2023 н. р. |
Звіт |
Керівник МО |
2. |
Коригування та затвердження
плану роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів та вихователів
ГПД на 2023-2024 н. р. |
Доповідь |
Керівник МО, члени
МО |
3. |
Актуальний інструктаж. Нормативно- правові документи щодо організованого
початку 2023-2024 навчального року в умовах воєнного стану. • Методисні
рекомендації для вчителів початкових класів до проведення першого уроку в
2023 – 2024 н.р. •Алгоритм дій щодо
організації укриття дітей у захисних спорудах. •Державний стандарт
початкової освіти • Інтерактивні
інструменти формувального оцінювання у роботі вчителч початкових класів. |
Обговорення |
Заступник директора з НВР |
4. |
Аналіз навчальних
програм, підручників, зошитів, посібників для початкової школи. Календарне
планування та ведення класного журналу в початкових класах. |
Обговорення |
Керівник МО Заступник
директора з НВР |
5. |
Цілеспрямована діяльність школи та сім’ї, щодо напрямків
національно-патріотичного виховання молодших школярів. |
|
Керівник МО Заступник
директора з НВР |
6. |
Огляд новинок педагогічної літератури та фахових
видань |
|
Члени МО |
Завдання членам методоб’єднання :
• опрацювати
інструктивно - методичні листи, програми, підручники, зошити та посібники для
початкової школи;
• затвердити календарне
планування;
• проаналізувати вимоги
Державного стандарту, завдань навчальних програм;
• дотримуватися методичних
рекомендацій до проведення Першого уроку;
• поповнити свій робочий
кабінет новими наочними посібниками, дидактичними іграми, роздатковим
матеріалом;
• працювати над ідеєю: “Кабінет
-творчалабораторія вчителя!”;
• вивчити маршрут від класу до укриття.
ІІ ЗАСІДАННЯ
Тема. Дистанційне та
змішане навчання у початковій школі
В
умовах інформаційної революції вчителі
та освітні заклади є важливими, оскільки мають підготувати майбутнє покоління
до змін.
Форма
проведення. Педагогічні гостини
Мета.
Розширити знання педагогів щодо дистанційного та змішаного навчання в умовах
воєнного стану. Знайомство з платформами, які можна ефективно використовувати
під час дистанційного навчання. Звернути увагу вчителів на обсяг і характер
домашніх завдань під час дистанційного навчання.
1. |
Цифровий калейдоскоп «Електронні освітні ресурси для Нової української школи» |
|
Заступник
директора з НВР |
2. |
Методичний лекторій
«Форми та методи подання освітнього матеріалу в умовах дистанційного
навчання». |
Обмін досвідом |
Вчителі 1-4 класів |
3. |
Виступ-доповідь «Домашні
завдання та уроки онлайн — нові цифрові інструменти для ефективного
управління навчанням» |
Виступ |
Виховалель ГПД |
4. |
Розроблення пам’ятки «Дистанційне
навчання-виклик століття!» |
|
Члени МО |
5. |
Участь
учнів початкових класів у Всеукраїнських конкурсах, інтернет- олімпіадах. |
|
Вчителі
початкових класів |
Завдання членам методоб’єднання :
•
провести бесіду з батьками про безпеку дітей в інтернеті;
•
освоїти нові платформи та можливості дистанційних уроків;
•
поділитися досвідом зі своїми колегами;
• організувати активну участь молодших школярів у Всеукраїнських конкурсах «Соняшник», «Кенгуру», «Колосок», інтернет-олімпіадах «На урок», «Всеосвіта», конкурсі знавців української мови імені Петра Яцика.
ІІІ ЗАСІДАННЯ
Тема. Інноваційні технології в
освітній діяльності
Безумство
– діяти по- старому і чекати на нові
результати.
А. Енштейн
Форма
проведення. Методичні посиденьки
Мета. Обмінятися
досвідом роботи з впровадження в освітній процес
інтерактивних форм організації навчальної діяльності молодших школярів. Сприяти
розвитку творчої активності педагогів, підвищувати їх теоретичну, методичну,
практичну компетентність; удосконалювати освітній процес
у початковій школі;
виховувати інтерес до
самовдосконалення, пізнання нового.
1. |
Організація
навчання учнів початкових класів у ІІ семестрі. Нормативні документи. |
|
Заступник директора
з НВР Керівник МО |
2. |
Використання
інноваційних технологій на уроках. Модель сучасного уроку. |
|
Члени
МО |
3. |
«Розвиваємо творчість та креативність за допомогою
наборів LEGO Education» |
Практикум |
Члени
МО |
4. |
«Секрети цікавого навчання під час проведення самопідготовки у ГПД» |
Методичний
ринг вихователя |
Вихователь ГПД |
5. |
Огляд новинок методичної літератури та освітніх
інтернет –ресурсів. |
Обговорення |
Члени
МО |
6. |
Інноваційні технології у початковій школі в умовах
НУШ. |
З
досвіду роботи |
Члени
МО |
Завдання членам методоб’єднання :
• підготуватися до виступу на акціоні методичних ідей «Інтерактивні форми
організації навчальної діяльності молодших школярів на уроках»;
•підготуватися до
виступу на методичному ринзі вихователю ГПД.
ІV
ЗАСІДАННЯ
Тема. Інклюзивна
освіта в початковій школі. Інноваційні та хмарні технології в освітній
діяльності
Форма
проведення. Методичний аукціон
Мета. Розширити знання
педагогів про роль інклюзивної освіти в початковій школі. Обмінятися досвідом
роботи з впровадження в освітній процес інноваційних форм
організації навчальної діяльності молодших школярів; сприяти
розвитку творчої активності педагогів, виховувати інтерес до
самовдосконалення.
1. |
Інклюзивна освіта в початковій школі: разом крок за кроком. |
Методичний міст |
Голова та члени МО |
2. |
«Формування інфомедійної грамотності на уроках» |
Інформаційний
лекторій |
Члени
МО |
3. |
Як ефективно
працювати дистанційно |
Обговорення |
Всі
члени МО |
4. |
«Простір освітніх
лайфхаків: LEGO--TANGRAM в інклюзивному середовищі» |
Методичний вернісаж |
Члени МО |
5. |
Нетрадиційні методи роботи з
дітьми з особливими освітніми потребами. |
Круглий стіл |
Члени
МО |
6. |
Майстер-клас «Я це роблю так. Щоденні 5». |
Майстер-клас
|
Члени
МО |
V
ЗАСІДАННЯ
Тема. Підсумки роботи методичного об’єднання вчителів
початкових класів за 2023-2024 навчальний рік та
складання перспективного плану на наступний рік.
Ніщо так не возвеличує і не дає право відчути себе
людиною, в найвищому розумінні цього слова, як праця, в яку віриш і любиш.
Олександр Білаші
Форма
проведення. Методичний марафон
Мета. Підвести
підсумки роботи методичного об’єднання вчителів початкових
класів та вихователя ГПД за 2023-2024
навчальний рік, заслухати звіти вчителів про самоосвіту, творчі знахідки,
скласти перспективний план роботи МО на наступний навчальний рік.
1. |
Підведення підсумків роботи методичного
об’єднання вчителів початкових
класів та вихователів ГПД за
2023 - 2024 навчальний рік. |
Звіт |
Голова МО |
2. |
Звіт членів МО про навчання на курсах підвищення навчання вчителів, онлайн курсах,
вебінарах, інтернет – марафонах. |
Виступи |
Члени
МО |
3. |
Звіт учителів «Мої досягнення
та творчі напрацювання» |
|
Члени
МО |
4. |
Складання
перспективного плану роботи методичного об’єднання вчителів початкових
класів та вихователів ГПД на
2024-2025 навчальний рік. |
Панорама ідей |
Члени МО |
5. |
Про порядок закінчення навчального року, проведення
навчальних екскурсій в 1-4 класах. |
Виступ |
Заступник
директора з НВР |
Завдання членам методоб’єднання :
• працювати над
вдосконаленням методичної роботи з питань підвищення професійної майстерності;
• продумати
оформлення освітнього середовища на наступний навчальний рік;
• слідкувати за
новинками методичної літератури;
• займатися
самоосвітою.
Немає коментарів:
Дописати коментар