вівторок, 3 березня 2015 р.

Будемо знайомі


Галерея педагогічного досвіду 
               Єдиний шлях, який веде
          до знання - це діяльність"
                                   Бернард Шоу

 


 Попова 
Людмила Миколаївна  

вчитель початкових класів,
 вищої кваліфікаційної категорії,
старший вчитель.
Голова методичного об’єднання
вчителів початкових класів.
Моє педагогічне кредо:
«Любов та повага до дитини – «золотий» ключик вчителя, яким треба вміло проникати
в потаємні куточки душі й робити їх сонячними.» 
 Життєве кредо:
«Любити, розуміти, допомагати.»







Смолінська
Тетяна Олексіївна
вчитель початкових класів,вищої кваліфікаційної категорії,
вчитель- методист.

Моє педагогічне кредо:
«Кожна дитина іде в школу з вогником в душі: Завдання педагога – підтримати цей вогник, щоб він не погас.»      
В. Сухомлинський 
                Життєве кредо: 
«Якою б талановитою людина не була, 
проте колектив завжди розумніший і могутніший.»
М. Островський
Вільганюк
 Галина  Марківна
вчитель початкових класів,
вищої кваліфікаційної категорії,
вчитель- методист,
 відмінник народної освіти.
Моє педагогічне кредо:
«Найважливішим, найповчальнішим, найживішим прикладом для учнів є сам учитель.»
                                                                    Життєве кредо: 
«Я впевнена, що кожен день, то є найбільший 
подарунок, який підносить нам земля.»



Коротич
Катерина Василівна

вчитель початкових класів,
вищої кваліфікаційної категорії,
вчитель- методист.
Моє педагогічне кредо:
«Завжди пізнавати світ і себе, навчати цьому інших
Життєве кредо:
«Той, хто прагне зробити більше за того, хто може .»

Кравченко
 Лідія Василівна
вчитель початкових класів,
вищої кваліфікаційної категорії,
вчитель- методист, 
відмінник народної освіти.
Моє педагогічне кредо:
«Справжній педагог повинен любити те, чому навчає і любити тих, кого навчає
                                                          Життєве кредо: 
«Бути людиною у всьому і завжди.»


Тинда

Ірина Флоріанівна   
вчитель початкових класів,
вищої кваліфікаційної категорії,
вчитель -методист,
відмінник народної освіти.
Моє педагогічне кредо:
«Я – повноводна ріка, а учні – це струмочки.
Це моя шкільна сім’я: мої сини і дочки.
Із ними йду в країну знань,підкорюю висоти,
горжуся  тим, що я – учитель й люблю свою роботу.»

                         Життєве кредо:
«Любити, розуміти, допомагати,вірити.»


Сухонос

Світлана Михайлівна   

вчитель початкових класів,
вищої кваліфікаційної категорії,
старший вчитель.
Моє педагогічне кредо:

«Будьте творцями, любіть кожну дитину від всього серця,
від усієї душі, адже любов є перетворююча сила душі і серця.
Трепетно бережіть
ніжні квіти дитячих душ, розумійте
дитину і приймайте її такою, якою вона є.»
Ш. Амонашвілі
                                                                                Життєве кредо:
                                   «Ми прийшли в цей світ, 
                                                                 щоб допомагати один одному 
                                            в нашій подорожі по життю.»
                                                                                Уїльям Джеймс
  
Снігур
 Галина   Анатоліївна   
вчитель початкових класів, 
                  вищої кваліфікаційної категорії, 
       старший вчитель.
Моє педагогічне кредо:
«Навчання найефективніше тоді, коли приносить радість

                           Петер Клейн
Життєве кредо:
«Якщо в житті ви налаштовані тільки на те,що найліпше, дуже часто ви цього досягаєте.»                                                           



Бондарь
 Лариса    Іванівна 
вчитель початкових класів,
 вищої кваліфікаційної категорії.
  
 Моє педагогічне кредо:
«Вчити дітей – справа необхідна, потрібно зрозуміти, що дуже корисно і нам самим вчитись у дітей»

 Життєве кредо:
«Якщо ви мрієте про щось – значить ви можете це здійснити.»


Марієнко 
Людмила   Миколаївна

вчитель початкових класів,
вищої кваліфікаційної категорії,
вчитель- методист, 
відмінник освіти України.

Моє педагогічне кредо:

«Життя вчителя – це постійний пошук.
Хто опанував нове, плекаючи старе,
Той може бути вчителем».
                              Конфуцій 

 Життєве кредо:


«Візьми промінь світла і спрямуй його туди,
де прямує темрява.
Візьми віру і віддай кожному, хто не має її.
Візьми усмішку і подаруй її тому, хто так її потребує. 
Візьми доброту і яви її тому, хто сам не вміє віддати.
Візьми любов і неси її світові».


Леус
Людмила
Володимирівна

вчитель початкових класів,
 вищої кваліфікаційної категорії. 

Моє педагогічне кредо: 
«Учитель не той, хто вчить, а той у кого вчаться.»

Життєве кредо:
«Якщо твої плани розраховані на рік ─ сій зерно,
Якщо на десятиріччя ─ сади дерева,
А якщо на ціле життя ─ віддай
  дітям частку своєї душі ─ навчай.»


 
Шмагайло 
Ірина   Сергіївна 
вчитель початкових класів,
вищої кваліфікаційної категорії,
старший вчитель.
Моє педагогічне кредо: 

«Ти можеш!» - повинен нагадувати вчитель учневі. «Ви можете!» – повинен нагадувати колектив. «Я можу!» - повинен вірити в себе учень.                                          В.Шаталов
  Життєве кредо:
 "Бути людиною у всьому і завжди". 


                             



Безносенко
Людмила Миколаївна


вчитель початкових класів,
вищої кваліфікаційної категорії,
старший вчитель.

Моє педагогічне кредо: 
«Учень – це не посудина, яку треба заповнити, а факел, який треба запалити .»

Життєве кредо:

«У житті необхідно ставити мету і наполегливо її досягати .» 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар