І ЗАСІДАННЯ
(Серпень)
Тема. Створення ефективної взаємодії між учасниками освітнього процесу. Організаційно – методичні особливості роботи початкової школи під час воєнного стану у 2025/2026 навчальному році.
Мета. Вивчити
основні нормативні документи, що регламентують
функціонування початкової школи; обговорити виконання плану
роботи методичного об’єднання за 2024-2025 н.
р. та затвердити план роботи на 2025-2026 н.р.;
розглянути методичні рекомендації щодо проведення
першого уроку; проаналізувати навчальні
програми, підручники, зошити, календарні плани та класні журнали.
|
1. |
Аналіз роботи професійної спільноти вчителів початкових класів та
вихователів ГПД за попередній 2024-2025 н. р. Початкова освта крізь виклики
сьогодення. |
Звіт |
Керівник спільноти
|
|
2. |
Розгляд, обговорення та
затвердження плану роботи професійної спільноти вчителів початкових класів та
вихователів ГПД на 2025 - 2026 н. р. |
Обговорення |
Заступник директора з НВР Керівник спільноти,члени спільноти |
|
3. |
Обговорення методичних
рекомендацій «Особливості навчально- виховного процесу у початкових класах
загальноосвітніх навчальних закладів у 2025 - 2026 н.р. |
Обговорення |
Заступник директора з НВР |
|
4. |
Методичний
конструктор · створення безпечного навчального середовища · особливості організації освітнього процесу в укритті зі
здобувачами початкової освіти · нормативні документи та режим роботи закладу · ведення шкільної документації |
Обговорення |
Заступник директора з НВР |
|
5. |
Методичні рекомендації до проведення
у загальноосвітніх закладах України Першого уроку |
Керівник спільноти Заступник
директора з НВР |
|
|
6. |
Зворотній зв’язок
«Питання – відповідь» |
|
Усі учасники |
Завдання членам професійної спільноти :
• опрацювати
інструктивно - методичні листи, програми, підручники, зошити та посібники для
початкової школи;
• затвердити календарне
планування;
• проаналізувати вимоги
Державного стандарту, завдань навчальних програм;
• дотримуватися методичних
рекомендацій до проведення Першого уроку;
• вивчити маршрут від класу до укриття.
ІІ ЗАСІДАННЯ
(Листопад)
Тема. Інноваційні освітні практики в умовах соціальних трансформацій в
навчальному процесі
Мета. Розширити знання педагогів щодо запровадження ідей НУШ ; підвищити
професійну компетентність учителів; обмінятися досвідом щодо впровадження в
навчально-виховному процесі технологій дистанційного навчання в початковій
школі; сприяти розвитку творчої активності педагогів, виховувати інтерес до
самовдосконалення та самоосвіти.
|
1. |
Впровадження
STEM – підходів на уроках. |
Члени
спільноти |
|
|
2. |
Інноваційні
прийоми формування мотивації до читання у початкових класах. |
Творчий простір |
Члени спільноти |
|
3. |
Адаптація першокласників до навчання у школі: маленькі
секрети важливого досвіду |
Обговорення |
Практичний
психолог, вчителі 1 класів |
|
4. |
Розвиток пізнавальної активності учнів початкових
класів за допомогою використання інтерактивних ігор. Цікавинки з методичної
скарбнички. |
Обмін досвідом |
Члени
спільноти
|
|
5 |
Новини з тематики курсів, вебінарів. |
Обмін досвідом |
Члени
спільноти
|
|
6 |
Ігрова діяльність
учнів під час ГПД як засіб активізації навчальної діяльності під час
самопідготовки. |
Виступ |
Вихователь
ГПД |
Завдання членам професійної спільноти :
• організувати участь молодших школярів у Всеукраїнських
конкурсах “Соняшник”, “Колосок”,“Кенгуру”,
інтернет-олімпіадах “На урок”, “Всеосвіта”, конкурс знавців української мови
імені Петра Яцика;
• вчителям,
що атестуються, підготувати сайт- портфоліо;
• провести
бесіду з батьками про безпеку дітей в інтернеті, освоїти нові платформи та
можливості дистанційних уроків.
ІІІ ЗАСІДАННЯ
(Січень)
Тема. Інтерактивні
форми організації в освітній діяльності
Мета. Обмінятися досвідом роботи з впровадження в освітній процес інтерактивних форм організації навчальної
діяльності молодших школярів. Сприяти розвитку творчої активності педагогів,
підвищувати їх теоретичну, методичну, практичну компетентність; удосконалювати освітній процес у початковій школі; виховувати інтерес до самовдосконалення, пізнання нового.
|
1. |
Підсумки роботи
професійної спільноти за І семестр. |
Звіт |
Керівник ПС |
|
2. |
Використання
інноваційних технологій на уроках. |
Аукціон методичних
ідей |
Члени
спільноти
|
|
3. |
Використання
штучного інтелекту в роботі вчилеля. |
Виступ |
Члени
спільноти
|
|
4. |
Організація
навчання учнів початкових класів у ІІ семестрі. Нормативні документи. |
Виступ |
Заступник директора
з НВР
|
|
5. |
Огляд новинок методичної літератури та освітніх
інтернет –ресурсів. |
Обговорення |
Члени
спільноти
|
ІV
ЗАСІДАННЯ
(Березень)
Тема. Нестандартний підхід до формувального
оцінювання: досвід, інструментарій
Мета. Зосередити увагу освітян на незвичайних авторських підходах у
контексті формування сучасного інструментарію (картки в онлайн- та
офлайн-форматах) для реалізації парадигми формувального оцінювання.
|
1. |
Нестандартний підхід до формувального оцінювання: досвід, інструментарій. |
Творча лабораторія |
Члени
спільноти |
|
2. |
«Методичні
знахідки для уроків» |
Обмін досвідом |
Члени
спільноти |
|
3. |
Урок
у початковій школі в контексті сучасних викликів. |
Актуальний діалог |
Члени
спільнот |
|
4. |
Нетрадиційні методи роботи з дітьми з особливими
освітніми потребами. |
Круглий стіл |
Члени
спільнот |
|
5. |
Профілактика емоційного вигорання засобами
арт-технік |
Міні-тренінг |
Практичний психолог |
Завдання членам професійної
спільноти:
• знайомитись з новітніми методами та
прийомами роботи, з медіа, авторськими
розробками шляхом самоосвітньої діяльності;
• створювати передумови для розвитку
інтересу в учнів до природничих і
технічних дисциплін;
• більше дізнатись про профілактику
емоційного вигорання засобами артпрактик .
V
ЗАСІДАННЯ
(Травень)
Тема. Підсумки роботи професійної
спільноти вчителів початкових класів за 2025-2026 навчальний рік та складання перспективного плану на
наступний рік
Мета. Підвести підсумки роботи професійної спільноти вчителів
початкових класів
та вихователя ГПД за 2025-2026
навчальний рік, заслухати звіти вчителів про самоосвіту, творчі знахідки, скласти
перспективний план роботи професійної спільноти на наступний навчальний рік.
|
1. |
Підведення підсумків роботи професійної спільноти вчителів
початкових класів та вихователів ГПД за 2025 - 2026 навчальний рік. |
Звіт |
Керівник ПС |
|
2. |
Звіт членів
професійної спільноти про навчання на курсах підвищення навчання вчителів,
онлайн курсах, вебінарах, інтернет – марафонах. |
Виступи |
Члени
спільноти |
|
3. |
Звіт учителів «Мої досягнення
та творчі напрацювання» |
|
Члени
спільноти |
|
4. |
Складання
перспективного плану роботи професійної спільноти вчителів початкових
класів та вихователів ГПД на
2026-2027 навчальний рік. |
Панорама ідей |
Члени
спільноти |
|
5. |
Про порядок закінчення навчального року, проведення
навчальних екскурсій в 1-4 класах. |
Виступ |
Заступник директора з НВР
|
Завдання членам професійної спільноти :
• працювати над вдосконаленням методичної роботи з питань
підвищення професійної майстерності;
• продумати
оформлення освітнього середовища на наступний навчальний рік;
• слідкувати
за новинками методичної літератури;
• займатися
самоосвітою.
Немає коментарів:
Дописати коментар