Перелік тем
для участі у конкурсі:
ПОЧАТКОВА ОСВІТА
|
|
Англійська мова
|
|
3 клас
|
Відпочинок і дозвілля.
Природа.
Свята і традиції.
|
4 клас
|
Я, моя сім’я і друзі (місце проживання)
Помешкання.
Відпочинок і дозвілля.
Природа і навколишнє середовище.
Подорож.
Свята і традиції.
Шкільне життя.
|
Математика
|
|
1 клас
|
1. Узагальнення і систематизація математичних уявлень, сформованих у
перед шкільний період.
2. Просторові відношення. Геометричні фігури .
3. Математичні вирази. Рівності. Нерівності.
5. Величини.
|
2 клас
|
3.
Математичні вирази. Рівності. Нерівності
4.
Величини.
5. Сюжетні
задачі.
|
3
клас
|
3.Математичні
вирази. Рівності. Нерівності.
4.
Величини.
5. Сюжетні
задачі.
|
4 клас
|
1.Числа.
Дії з числами.
2.Просторові
відношення. Геометричні фігури .
3.Математичні
вирази. Рівності. Нерівності.
4.Величини.
5.Сюжетні
задачі.
|
Образотворче мистецтво
|
|
1 клас
|
1.
Відтворення простих форм лінією, плямою, в об’ємі.
2.
Елементарні засоби компонування простих форм.
4.Цілісність форми в скульптурі
та архітектурі.
5.Стилізування й орнаментальне оздоблення форм у
декоративно-прикладному мистецтві.
|
2 клас
|
1.
Мова графіки та живопису.
2.
Мова скульптури, архітектури й декоративно-прикладного
мистецтва.
|
3
клас
|
2.У
майстернях скульптора, архітектора й народних майстрів.
3.В
гостях у художників: пейзажиста, анімаліста, портретиста, майстра натюрморту.
4.Улюблені
сюжети в мистецтві.
5.Художній
театр.
|
4 клас
|
Тема
1. Художній образ у графіці, живописі та скульптурі.
Тема
3. Образи природи, тварин, людей у мистецтві.
Тема 4.
Образ рідного краю в мистецтві.
|
Музичне мистецтво
|
|
3 клас
|
Тема 3.
Розвиток музики:
- Інтонаційно-мелодичний розвиток музики;
- Динамічний і темповий розвиток музики;
- Розвиток музики різних жанрів;
- Багатогранність
розвитку музики.
Тема 4.
Музична форма:
- Форма рондо в музиці;
- Варіаційна форма в музиці;
- Кульмінація музичного твору.
|
4 клас
|
- Музика мого народу. Грають троїсті музики:
- Осінній обрядовий календар. Жниварські пісні;
-
Українська
народна дума. В піснях історія
народу;
-
Народне
й професійне. Пісня – джерело
музичних творів;
-
Професійна
музика в народному дусі;
-
Календарно-обрядова
зимова пісня.
Тема
2. Музика єднає світ:
-
Музика
не знає кордонів – музичні сторінки східних слов’ян;
-
Музика
не знає кордонів – музичні сторінки
західних слов’ян;
-
Музика
не знає кордонів - сторінки південних
слов’ян;
-
Календарно-обрядові
весняні пісні;
-
Календарно-обрядові
пісні у професійній музиці;
-
Музика
слов’янських народів:
-
Музика
не знає кордонів. Музична культура Європи: Італія, Франція, Фінляндія;
-
Музика
не знає кордонів. Музична культура
Балтійських
країн.
-
Музика
не знає кордонів. Музична культура Азії;
-
Музика
не знає кордонів. Музична культура Закавказзя;
-
Музика
країн світу. Музична культура Японії,
Індонезії.
|
Інтегрований курс
«Мистецтво»
|
|
1 клас
|
Тема
1. Краса навколо нас.
Тема
2. Мистецтво – чарівне вікно у світ.
Тема
3. Загадки художніх мов.
Тема
4. Як митці створюють красу.
|
2 клас
|
Тема
1. Пори року і народні свята.
Тема
2. Мистецтво і рукотворний світ.
Тема
3. Бринить природи мова кольорова.
|
3 клас
|
Тема
1. Мистецькі мандри казкових персонажів.
Тема
2. Легендарні герої в мистецтві.
Тема
3. Комічні та фантастичні образи.
|
4 клас
|
Тема
1. Мій мальовничий, світанковий край.
Тема
2. Ми діти твої, Україно.
Тема
3. Подорожі країнами і континентами.
Тема
4. Дзвони минулого, шляхи майбутнього.
|
Основи здоров’я
|
|
2 клас
|
|
3
клас
|
1. Здоров’я людини.
2. Фізична складова здоров’я.
|
Трудове навчання
|
|
1 клас
|
|
2 клас
|
|
3 клас
|
|
4 клас
|
4.
Виготовлення штучних квітів об’ємної форми.
5. Колаж.
8. Робота
з сучасними штучними матеріалами.
9.
Плетіння.
10.
Вишивання.
11.
Об’ємна аплікація з тканини та ґудзиків.
12.
Об’ємні фігури з дроту.
13.
Декоративне панно.
15. Самообслуговування.
Одяг і взуття.
16.
Пап’є-маше.
17.
Екскурсії.
|
Українська мова
|
|
1 клас
|
1.
Навчання читати.
Добукварний період.
2.
Навчання письма.
Добукварний
період.
Букварний
період.
Післябукварний
період.
3.Аудіювання
– слухання-розуміння усного мовлення.
4.Говоріння.
6.Робота з
дитячою книжкою.
7.Письмо.
8.Текст.
Речення. Слово.
9.Звуки і
букви. Склад. Наголос.
10.Правопис.
|
2 клас
|
2.
Говоріння.
3. Звуки і
букви.
5.
Речення.
8. Писемне
мовлення.
10.
Графічні навички письма. Техніка письма. культура оформлення письмових робіт.
|
3 клас
|
1. Аудіювання –
слухання-розуміння усного мовлення.
2.Говоріння.
3.Читання.
4. Писемне
мовлення.
6.Речення.
7.Фонетика
і графіка. Правопис.
8.Графічні
навички письма. Техніка письма. Культура оформлення письмових робіт
|
4
клас
|
1.
Аудіювання – слухання-розуміння усного мовлення.
2.Говоріння.
3.Читання.
4. Писемне
мовлення.
5. Текст.
6.Речення.
7.Слово.
Значення слова. Частини мови.
9.Графічні
навички письма. Техніка письма. Культура оформлення письмових робіт.
|
Фізична культура
|
|
1 клас
|
І.
Теоретико-методична підготовка.
ІІ.
Способи фізкультурної діяльності:
Школа культури рухів з елементами гімнастики.
Школа пересувань.
Школа м’яча.
Школа стрибків.
Школа активного відпочинку (рекреації).
Школа сприяння розвитку фізичних якостей.
Школа постави.
Визначення динаміки змін показників розвитку фізичних якостей.
|
2 клас
|
І.
Теоретико-методична підготовка.
ІІ.
Способи фізкультурної діяльності:
Школа культури рухів з елементами гімнастики.
Школа м’яча.
Школа стрибків.
Школа постави.
Визначення динаміки змін показників розвитку фізичних якостей.
|
3 клас
|
І. Теоретико-методична підготовка.
ІІ.
Способи фізкультурної діяльності:
Школа культури рухів з елементами гімнастики.
Школа пересувань.
Школа м’яча.
Школа активного відпочинку (рекреації).
Школа сприяння розвитку фізичних якостей.
Школа постави.
Визначення динаміки змін показників розвитку фізичних якостей.
|
4 клас
|
І. Теоретико-методична підготовка.
ІІ. Способи фізкультурної діяльності:
Школа культури рухів з
елементами гімнастики.
Школа пересувань.
Школа стрибків.
Школа активного
відпочинку (рекреації).
Школа сприяння розвитку
фізичних якостей.
Школа постави.
Визначення динаміки
змін показників розвитку фізичних
якостей.
|
Літературне читання
|
|
2 клас
|
2. Досвід читацької діяльності. Особливості
опрацювання художнього твору.
3. Робота з науково-художніми творами.
4. Робота з дитячою книжкою; робота з
інформацією.
|
3
клас
|
1.Формування
і розвиток навички читання.
2.Літературознавча
пропедевтика.
3.Робота з
науково-художніми творами.
|
4 клас
|
1.Коло
читання.
2.Формування
і розвиток навички читання.
3.Літературознавча
пропедевтика.
4.Робота з
науково-художніми творами..
5.Робота з
дитячою книжкою; робота з інформацією.
6.Розвиток
творчої діяльності учнів на основі прочитаного.
|
Інформатика
|
|
2 клас
|
|
3 клас
|
|
4 клас
|
1.Операції
над папками і файлами.
2.Опрацювання
тексту на комп’ютері.
3.Електронне
листування.
4.Висловлювання.
Алгоритми з розгалуженням і повторенням.
5.Створення
проектів.
|
Я у світі
|
|
3 клас
|
1.
Людина серед людей.
2.
Людина і світ.
|
Природознавство
|
|
1 клас
|
1.Вступ
2.Навколишній
світ.
5.Рідний
край.
6.Моя
країна - Україна.
|
2 клас
|
1.Вступ.
2.Вплив
Сонця на природу і погоду на Землі.
4.Природа
взимку.
6.Природа
влітку.
|
3 клас
|
1.Вступ.
2.Вода.
3.Повітря.
4.Гірські
породи. Ґрунти.
5.Сонце-джерело
енергії на Землі.
|
4 клас
|
3.План і
карта.
6.Тіла і
речовини.
|
Групи продовженого
дня
|
|
|
Презентації
та розробки занять з питань організації самопідготовки у групі продовженого
дня, проведення гуртків та клубних годин.
|
Курси за вибором (1-4 класи)
Немає коментарів:
Дописати коментар