№ п/п |
Зміст роботи |
Форма проведення |
Відповідальний |
І ЗАСІДАННЯ
(серпень)
Тема. Нова парадигма
освіти у глобальному світі
Виклики сучасного світу потребують нової освітньої
парадигми, орієнтованої на майбутнє.
Гордон
Драйвен, Джаннет Вос
Мета. Вивчити основні нормативні документи, що регламентують функціонування початкової школи; обговорити виконання плану роботи методичного об’єднання за 2020-2021 н. р. та затвердити план роботи на 2021-2022н.р.;розглянути методичні рекомендації щодо проведення першого уроку; проаналізувати навчальні програми, підручники, зошити.
1. |
Аналіз роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів та
вихователів ГПД за попередній 2021-2022 н. р. |
Звіт керівника
методичного об’єднання |
Керівник МО
|
2. |
Розгляд та затвердження плану роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів та вихователів ГПД на 2022-2023 н. р. |
Обговорення за круглим столом |
Члени
МО |
3. |
Актуальний
інструктаж. Нормативно- правові документи щодо організованого початку 2022-2023
навчального року. |
Обговорення |
Керівник МО |
4. |
Інтерактивні
інструменти формувального оцінювання у роботі вчителя початкових класів. |
Обговорення |
Заступник директора з НВР |
5. |
Рекомендації до проведення Першого уроку-2022. |
Обговорення |
Члени МО |
6. |
Off/ On Line: як увімкнути увагу та цікавість до навчання? |
|
Члени МО |
ІІ ЗАСІДАННЯ(жовтень)
Тема. Критичне і креативне мислення: ресурси і практики
«Щоб не перетворити дитину в склад знань, комору правил та формул, треба вчити її мислити»
В.О. Сухомлинський
Мета. Розширити знання педагогів щодо запровадження НУШ (освітнє середовище, інтегроване навчання, осередки, LEGO); підвищити професійну компетентність учителів; сприяти розвитку творчої актпедагогів, виховувати інтерес до самовдосконалення.
1. |
«Мислення
логічне, креативне: нові виклики
і нові умови» |
Панельна дискусія |
Всі члени МО |
2. |
«Застосування
інструментів дизайн-мислення у початковій школі» |
Майстер-клас |
Члени
МО |
3. |
«Дудлінг як
ефективний засіб розвитку креативності» |
Круглий
стіл |
Члени
МО |
4. |
«Розвиваємо
творчість та креативність за допомогою наборів LEGO Education» |
Практикум |
Члени
МО |
5. |
«Краш- тест ідей як засіб стимуляції критичного мислення» |
Аукціон методичних
ідей |
Члени
МО |
6. |
«ТРВЗ як інструмент
розвитку критичного мислення та креативності учнів початкової школи» |
Методичний лекторій |
Члени МО |
ІІІ ЗАСІДАННЯ(січень)
Тема. Дистанційне
навчання у початковій школі
В умовах промислової
революції та швидкості революції інформаційної вчителі та освітні заклади є
важливими,
оскільки мають підготувати майбутнє
покоління до змін.
Мета.
Вивчати досвід щодо впровадження дистанційного навчання в освітній галузі; сприяти розвитку творчої
активності педагогів, підвищувати їх теоретичну, методичну, практичну
компетентність; удосконалювати
освітній процес у
початковій школі за допомогою
технологій дистанційного навчання; організувати
участь молодших школярів у творчих конкурсах, олімпіадах в онлайн-режимі ; виховувати інтерес до самовдосконалення, пізнання нового.
1. |
«Електронні освітні ресурси для Нової української школи» |
Цифровий
калейдоскоп |
Заступник
директора з НВР, керівник МО |
2. |
«Форми та методи подання освітнього матеріалу в умовах дистанційного
навчання». |
Методичний лекторій |
Вчителі 1-4 класів |
3. |
«Інструменти для зворотнього зв’язку під час дистанційного навчання ». |
Практичне заняття |
Члени МО, керівник МО |
4. |
«Домашні завдання та уроки онлайн — нові цифрові інструменти для
ефективного управління навчанням» |
Виступ-доповідь |
Члени
МО |
5. |
«Дистанційне навчання-виклик століття!» |
Розроблення
буклетів |
Члени МО |
6. |
Підсумки результатів навчально – виховного процесу за І семестр. |
Виступ |
Заступник директора з НВР |
ІV ЗАСІДАННЯ
Тема.
Інновації в освіті
Безумство
– діяти по- старому і чекати на нові результати.
А.
Енштейн
Мета. Обмінятися
досвідом роботи з впровадження в освітній процес
інтерактивних форм організації навчальної діяльності молодших школярів. Сприяти
розвитку творчої активності педагогів, підвищувати їх теоретичну, методичну,
практичну компетентність; удосконалювати освітній процес
у початковій школі;
виховувати інтерес до
самовдосконалення, пізнання нового.
1. |
«Вчитель –
конструктор сучасного інноваційного простору. Використання новітніх підходів
та авторських матеріалів на уроках». |
Методичний міст |
Голова
та члени МО |
2. |
«Онлайн платформи в освітньому просторі» |
З досвіду роботи |
Члени
МО |
3. |
«Секрети
цікавого навчання під час проведення самопідготовки у ГПД» |
Методичний ринг вихователя |
Вихователі ГПД |
4. |
«Простір освітніх
лайфхаків: LEGO--TANGRAM в інклюзивному середовищі» |
Методичний вернісаж |
Члени МО |
5. |
Огляд
новинок методичної літератури та
освітніх інтернет –ресурсів. |
Обговорення |
Члени МО |
V ЗАСІДАННЯ(травень)
Тема. Підсумки роботи методичного об’єднання вчителів
початкових класів за 2022-2023 навчальний рік та
складання перспективного плану на наступний рік.
Ніщо так не возвеличує і не дає право
відчути себе людиною, в найвищому розумінні цього слова, як праця, в яку віриш
і любиш.
Олександр Білаші
Мета. Підвести
підсумки роботи методичного об’єднання вчителів початкових
класів та вихователя ГПД за 2022-2023
навчальний рік, заслухати звіти вчителів про самоосвіту, творчі знахідки,
скласти перспективний план роботи МО на наступний навчальний рік.
1. |
Підведення підсумків роботи методичного
об’єднання вчителів початкових
класів та вихователів ГПД за
2022 - 2023 навчальний рік. |
Звіт |
Голова МО |
2. |
Звіт членів МО про навчання на курсах підвищення навчання вчителів, онлайн курсах,
вебінарах, інтернет – марафонах. |
Виступи |
Заступник директора з НВР |
3. |
Звіт учителів «Мої досягнення
та творчі напрацювання» |
|
Члени
МО |
4. |
Складання
перспективного плану роботи методичного об’єднання вчителів початкових
класів та вихователів ГПД на
2023-2024 навчальний рік. |
Панорама ідей |
Члени МО |
5. |
Про порядок закінчення навчального року, проведення
навчальних екскурсій в 1-4 класах. |
Виступ |
Заступник директора з НВР |
Немає коментарів:
Дописати коментар