№ п/п |
Зміст роботи |
Форма проведення |
Відповідальний |
І ЗАСІДАННЯ
(серпень)
Тема. Удосконалення початкової освіти – актуальна вимога
сьогодення.
Мета. Вивчити
основні нормативні документи, що регламентують
функціонування початкової школи; обговорити виконання плану
роботи методичного об’єднання за 2020-2021 н.
р. та затвердити план роботи на 2020-2021н.р.; розглянути методичні
рекомендації щодо проведення першого уроку.
1. |
Звіт про роботу методичного об’єднання вчителів початкових класів за минулий рік. |
Звіт керівника методичного об’єднання |
Голова МО Попова Л. М.
|
2. |
Обговорення методичних рекомендацій «Особливості
навчально- виховного процесу у початкових класах на 2021-2022 н.р.» |
Обговорення за круглим столом |
Члени
МО |
3. |
Обговорення та затвердження плану роботи
методичного об’єднання на 2021-2022
н. р. |
Обговорення за круглим столом |
Члени МО |
4. |
Опрацювання інструктивно – методичних матеріалів Міністерства освіти і науки України щодо організації освітнього процесу, ведення класної документації. |
Експрес – огляд |
Члени МО |
5. |
Організація самоосвіти вчителів, обговорення
науково-методичних проблем, над якими будуть працювати вчителі початкової
школи у 2021-2022 н.р. |
Обговорення |
Заступник директора з НВР Таран Л.Б. |
6. |
Рекомендації до проведення Першого уроку-2021. |
Обговорення |
Члени МО |
7. |
Готовність кабінетів початкової школи до роботи в
новому навчальному році. |
Виступ |
Заступник директора з НВР Таран Л.Б. |
8. |
Розгляд інструкцій щодо ведення Класного журналу в 1-4 класах. |
Експрес- огляд |
Заступник директора з НВР Таран Л.Б. |
9. | Організація інклюзивної освіти в закладі. | Обговорення | Заступник директора з НВР Таран Л.Б. |
ІІ ЗАСІДАННЯ(листопад)
Тема. Освітнє
середовище як чинник розвитку особистості учня
Мета. Розширити знання
педагогів щодо запровадження НУШ (освітнє середовище,
інтегроване навчання, осередки, LEGO); підвищити професійну
компетентність учителів; сприяти розвитку творчої активності педагогів, виховувати
інтерес до самовдосконалення.
1. |
Тренінг: «Нова Українська школа - нові
стандарти освіти» |
Круглий стіл |
Голова МО |
2. |
Обмін досвідом «НУШ. Перші сходинки разом з учнями
4
класів» |
Робота консулат-пункту |
Вчителі 4
класів |
3. |
«Іспит на майстерність»
(розв’язування педагогічних ситуацій) |
Круглий
стіл |
Заступник директора з НВР, голова МО |
4. |
Методичні
перегуки: «Обговорення матеріалів періодичної преси» |
Обговорення |
Члени
МО
|
5. |
«Адаптація першокласників до учнівського колективу».
Результати моніторингу |
Виступ |
Вчителі 1
класів, психолог |
6. |
Новини з тематики
курсів, вебінарів |
Обговорення |
Члени МО |
ІІІ ЗАСІДАННЯ(січень)
Тема. Системно-діяльнісний
підхід як філософія освіти початкової школи. Мовно-літературна освітня
галузь.
Мета. Вивчати
досвід щодо впровадження Державного стандарту початкової освіти в
мовно-літературній освітній галузі; сприяти
розвитку творчої активності педагогів, підвищувати їх теоретичну, методичну,
практичну компетентність; удосконалювати освітній процес у початковій
школі; організувати
участь молодших школярів у творчих конкурсах, олімпіадах; виховувати
інтерес до самовдосконалення,
пізнання нового.
1. |
Практикум: «Вивчаємо
Державний стандарт початкової освіти» Планування навчальних видів діяльності для
досягнення очікуваних результатів у мовно-літературній освітній галузі. |
Обговорення |
Заступник директора з НВР, голова МО |
2. |
Обмін досвідом з питання «Нестандартні форми
навчання на уроках в
початкових класах ». |
Цікавинки з методичної
скриньки |
Члени МО |
3.
|
Обмін досвідом з проходження та тематики вебінарів
і курсів |
|
Члени МО
|
4. |
«Ігрова діяльність учнів під час ГПД як
засіб соціалізації» |
Обмін досвідом |
Вихователь
ГПД |
5. |
Сучасні методи розвитку мовлення і навчання
читання в початкових класах ліцею. |
Обмін досвідом |
Вчителі 1-х класів |
6. |
Підсумки результатів навчально – виховного процесу за І семестр. |
Виступ |
Заступник директора з НВР |
ІV ЗАСІДАННЯ(березень)
Тема. Педагогіка
партнерства як ключовий компонент Нової української школи.
Мета. Обмінятися
досвідом роботи з впровадження в освітній процес
інтерактивних форм організації навчальної діяльності молодших школярів. Сприяти
розвитку творчої активності педагогів, підвищувати їх теоретичну, методичну,
практичну компетентність; удосконалювати освітній
процес у початковій школі;
виховувати інтерес до
самовдосконалення, пізнання нового.
1. |
Тренінг «Педагогіка партнерства як продуктивна
форма взаємодії вчителя та учнів» |
Обговорення |
Члени МО |
2. |
Аукціон
методичних ідей. Інтерактивні форми організації навчальної діяльності
молодших школярів. |
Виступ |
Члени
МО |
3. |
Методичний ринг вихователя ГПД «Секрети цікавого
навчання під час проведення самопідготовки»
|
Виступ |
Вихователь ГПД |
4. |
Практикум «Гра по-новому – навчання по-іншому з
LEGO» |
Методичний
вернісаж |
Члени МО |
5. |
Огляд новинок методичної літератури та освітніх
інтернет –ресурсів. |
Обговорення |
Члени МО
|
V ЗАСІДАННЯ(травень)
Тема. Підсумки роботи методичного об’єднання вчителів
початкових класів за 2021-2022 навчальний рік та складання перспективного плану на
наступний рік.
Мета. Підвести підсумки
роботи методичного об’єднання вчителів початкових
класів та вихователя ГПД за 2021-2022 навчальний рік,
заслухати звіти вчителів про самоосвіту, творчі знахідки, скласти перспективний
план роботи МО на наступний
навчальний рік.
1. |
Підведення підсумків роботи методичного
об’єднання вчителів початкових класів за 2021 - 2022 навчальний рік. |
Звіт голови МО |
Голова МО |
2. |
Звіт учителів та вихователя ГПД
«Мої
досягнення та творчі напрацювання» |
Виступ |
Члени
МО |
3. |
Панорама ідей . Складання перспективного плану
роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів на 2022-2023 навчальний рік. |
|
Члени МО |
4. |
Про порядок закінчення навчального року,
проведення навчальних екскурсій в 1-4 класах. |
Виступ |
Заступник директора з НВР, голова МО |
5. |
Опрацювання методичних порад щодо організації
самоосвіти вчителів початкової школи. |
Дискусія |
Члени МО |
Немає коментарів:
Дописати коментар